JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

Alarmtec-aanlynwinkel gebruik die volgende verskepingsmetodes.

• Die Courier Guy Courier Services - hoof dorpe en omgewing, nie plase, myne of kragstasies nie
• Versamel - jy is welkom om u aankoop by ons winkel in te samel om op afleweringskoste te bespaar.
• DHL Express Courier - Uitvoer slegs onder 20Kg Ander Incoterms EXW (stuur jou eie koerier om van ons te versamel)
• SAPO en PostNet - permanent gestaak

Pakkie Versekerings opsie
By die afhandeling sal u gevra word om die versekeringsopsie vir Courier Guy te kies of de-kies. By verstek is dit reeds gekies.
Courier Guy hef 'n 2 persent versekerings persentasie uit karre-items.
As die versekeringsopsie nie vir Courier Guy gekies is nie, sal ons nie versekering vir u pakkie insluit nie, ons sal nie aanspreeklik gehou word vir ontbrekende of beskadigde pakkies nie. Ongelukkig is dit 'n realiteit dat koerierleweringsvragmotors gekaap word, ons het sulke gevalle gehad.
Alle pakkies is goed verpak deur ons om enige normale hanteringsskade te voorkom, wat dit veilig maak om per koeriers te stuur. Kies asseblief nie versekering vir versamelings of gebruik eie koeriers nie.

Pryse hang af van afmetings of gewigsfaktor, 'n tipiese alarmstelsel weeg tussen 7 en 11kg
Verzendkosten sluit ons verpakking en hantering in, sorg vir al die brose items
Groter pakkies sal masjiengordel wees om te verseker dat geen goedere gepeuter word nie.
Neem asb kennis - indien versendkoste onvoldoende is, kan jy as 'n klient ons adviseer oor alternatiewe versendingsmetodes of dan sodoende jou eie koerier gebruik om koste bespaar.
Swaar goedere soos hek motors is nie so ekonomies om via DHL te stuur nie!

Gratis gestuur opsies
Maak asseblief gebruik van gratis verskeping opsies wanneer beskikbaar en kiesbaar.
Let asseblief daarop dat wanneer u die gratis verskeping opsie kies, u nog steeds 'n keuse het om koerier versekering te kies wat nie ingesluit is in die gratis verskeping opsie nie.
Gratis gestuur opsie het 'n beperkte pakkie gewig vir bestelling onder 15 Kg. Swaar items soos hekmotorstelle of groot items sal nie hierdie opsie hê nie.
As u voel dat u bestelling kwalifiseer vir gratis versending, kontak ons asseblief of voeg kommentaar by u bestelling aanlyn geplaas en ons sal die bestelling hersien.


Ons behou die reg voor om items te beperk wat gestuur moet word met gratis gestuur opsie.
Met die gratis verskeping opsie sal u pakkie gestuur word via The Courierguy binne Suid-Afrika
Koerier aflewerings wissel van selfde dag tot volgende dag vir Johannesburg / Pretoria omgewing, groot stede tot 3 dae en afgelee klein dorpies tot 4 dae afleweringstyd.

Opsporings besonderhede sal by jou bestellings status gevoeg word en kan binne jou rekening opgespoor word.

DHL Courier - UITVOER ALLEEN!

DHL koeriers vir slegs internasionale en naburige lande.
Levertyd ongeveer 3 tot 5 dae

Let wel: Versendings kostes kan deur ons bereken word nadat ons gekoop het as ons die DHL-versendkoste nie genoegsaam vind nie.
'N Nul BTW faktuur sal gegenereer word vir uitvoere. Dit geld slegs vir bestellings wat direk van ons gestuur word of direk opgetel word met "Freight Forwarder"
U sal ook self aanspreeklik wees vir BTW of TAX vir jou land se invoerbelasting en moet aan DHL of Freight Forwarder betaal word voordat jy jou aflewering sal ontvang.

Goedere Terug Stuur

FISIESE GOEDERE RETURNS & OMRUIL BELEID

1. Ons produkte.
Ons lewer fisiese produkte.

2. Lees instruksies.
Lees asseblief al die instruksies wat by ons produkte kom, sorgvuldig deur en lees dit. Byvoorbeeld, enige dokumente wat u help om ons produkte te installeer en te gebruik word met alle items voorsien van installasie of gebruikersinstruksies.

3. Artikel 44 van die ECT-wet
Artikel 44 van die ECT-wet is van toepassing op u elektroniese transaksies. 'n transaksie aangegaan via (geheel of gedeeltelik) die webwerf, e-pos of sms.

4. Ons produkte waarborg.
Ons waarborg dat al ons produkte nuut en van goeie gehalte is, tensy ons dit duidelik beskryf as gebruik of gerehabiliteer of as spesifieke defekte.

5. Terugkeer van produkte in terme van afkoelperiode.
U moet enige produkte in nuwe toestand met alle verpakking en materiaal terugstuur.
Ons sal die aankoopprys van die produkte (minus die direkte koste van die terugbetaling van die produkte) binne drie tot vyf dae na die kansellasie terugbetaal. Ongelukkig betaal ons nie enige versendings skoste of versekerings koste wanneer dit van toepassing is op 'n afkoelperiode versoek nie.

6. Statutêre produkte waarborg vir ses maande.
Ons waarborg al ons nuwe produkte teen enige gebreke vir 12 maande van normale gebruik, vanaf die tyd wat ons die produkte verskaf het. Dit is die statutêre waarborg ingevolge die Wet op Verbruikersbeskerming van 2008 (die CPA).

7. Defekte produkte.
Defekte produkte is diegene wat 'n gebrek gehad het of onveilig was toe ons dit verskaf het. 'N Gebrek beteken gewoonlik dat die produkte met behulp van materiaal, komponente of vakmanskap onder 'n aanvaarbare standaard vervaardig word. U moet bewys dat produkte gebrekkig is.

8. Statutêre vergoeding.
Ons sal enige defekte produkte wat u terugbesorg tydens die ses maande statutêre waarborg, herstel of vervang. Opbrengste moet ons opgawe prosedure hieronder volg.

9. Keuse van vergoeding.
Enige kliënt wat ook 'n verbruiker onder die CPA is, kan besluit of ons die gebrekkige produkte moet vervang of terugbetaal. Ons sal besluit hoe om ons ander kliënte te vergoed.

10. Ongeldigverklaring van waarborge en reg om ongeskikte produkte terug te gee.
Ons produkte is baie akkuraat, en word onder streng beheerde toestande vervaardig en herstel. Om hierdie rede sal waarborge op enige van ons produkte ongeldig wees as enige persoon wat nie behoorlik gekwalifiseerd is nie, die produkte wat in stryd is met die instruksies of die waarborgetiket verwyder is, oopgemaak of gemanipuleer het.
Dit geld ook vir produkte wat onvanpas is. Dit kan bedrog wees om produkte doelbewus te eis om 'n terugbetaling te eis.

11. Statutêre reg om ongeskikte produkte terug te gee.
Ons kliënt wat ook 'n verbruiker onder die CPA is, kan produkte binne tien dae na aflewering terugbesorg indien hulle dit nie voor aflewering kon ondersoek nie en dan ontdek dat die produkte nie is wat hulle bestel of verwag het nie, of nie geskik is vir 'n spesifieke doel waarvoor hulle ons skriftelik gekommunikeer.

12. Terugstuur van ongeskikte produkte.
'N Verbruiker moet binne tien dae na aflewering ongeskikte produkte terugbesorg volgens ons terug stuur metode hieronder.

13. Terugbetaling van die prys van ongeskikte produkte.
Ons sal die volle prys van enige onvanpaste produkte in hul oorspronklike ongeopende verpakking terugbetaal. Vir oopgemaakte produkte mag ons of sal ons 'n redelike bedrag aftrek of hef vir enige gebruik van die produkte, plus sekere koste wat nodig is vir herverpakking en herlaai, onderhewig aan die CPA. Hierdie koste is gewoonlik tot 25% van die koste van die produkte.

14. Afleweringskoste.
Ons sal die koste van die terugbetaling van gebrekkige of onvanpaste produkte dek. Ons kan die produkte inspekteer om te bevestig dat hulle gebrekkig is, of in geval van ongeskikte geopenbare produkte, is die hoeveelheid wat gebruik word redelik, voordat ons dit doen.

15. Prosedure vir terugbetaling aan ander verskaffers.
Kliënte van ander verskaffers (soos groot kleinhandelskettings) moet foutiewe of onvanpaste produkte direk aan die verskaffer terugbesorg. Kliënte moet die korrekte opgawe prosedure gebruik. Kontak asseblief die kliënt ons van die betrokke verskaffer vir besonderhede van hul opgawes.

16. Ons opgawes en terugbetalingsprosedure.
U moet ons opgawe en terugbetalingsprosedure gebruik om foutiewe of onvanpaste produkte terug te stuur, anders kan ons dit weier om dit te aanvaar.
Let asseblief daarop dat produkte wat in 'n ander winkel aangekoop word, nie deur Alarmtec On Line terugbesorg kan word nie, en moet hanteer word binne die Retourbeleid se Retourbeleid.
Slegs produkte wat op www.alarmtec.co.za gekoop word, sal oorweeg word vir terugbetaling of ruil. Ons hou van die reeksnommers, as ons produkte wat verskaf word, vind, is dit van 'n ander verskaffer ons sal u terugbetaling en waarborg kanselleer.

Ons opgawe en terugbetalings prosedure is soos volg:

STAP EEN Voltooi die nodige dokumentasie
Laai of dokument - Klik hierdie skrif om af te laai..

As u nie hierdie dokument kan ontvang nie, kontak ons asseblief by 011 954 6293 (Maandag tot Vrydag 8:00 tot 16:00, uitgesluit openbare vakansiedae en Saterdae) of deur ons te e-pos by shop @ alarmtec.co.za met u bestellingbesonderhede.

As jy ontevrede is met die produkte wat aan jou gelewer is en wil aansoek doen vir produkruil, produkherstel, produkopgradering of terugbetaling, vul asseblief die Returns dokument met al die nodige inligting in.

Bevestig jou kontakbesonderhede, aankoopdatum, bestellings- / faktuurnommer en alle besonderhede van die fisiese produkte wat u wil terugstuur, insluitende hoe en waarom u glo dat die produkte foutief of ongeskik is vir u doel.

As goedere terugbesorg moet word vanaf 'n ander plek as die gestuuradres waaraan die bestelling gelewer is, dui asseblief op daardie tydstip. As u 'n ruil benodig, dui asseblief aan watter alternatiewe produk u glo beter pas, of vra ons tegniese afdeling om u te help.

Stuur die afgelaaide en voltooide dokument terug na ons. Ons sal u terugbetaling eisnommer per e-pos binne een werksdag bevestig nadat u u eis ontvang het.

Enige teruggawe van fisiese goedere wat op www.alarmtec.co.za of vennote gekoop word, sal 'n voorafmagtiging vereis word wat deur Alarmtec aan lyn uitgereik word.
Magtiging sal uitgereik word binne 1 tot 2 besigheidsdae vanaf ontvangs van u versoek

Sodra u terugstuur versoek goedgekeur is, sal 'n opgawe-opdrag aan ons koerier maatskappy, vir die invordering van die goedere, gekommunikeer word.

STAP TWEE - Terugkeer van die produk
Opbrengs en ruil
Indien die produk (e) wat bestel en afgelewer is nie geskik is nie, en u dit wil ruil vir 'n ander keuse, help ons u graag om te bevestig watter alternatiewe produk (s) vir u meer geskik sal wees.

Let asseblief daarop dat ons slegs die uitruil van produkte sal verwerk, indien produkte wat aan ons terugbesorg word, in oorspronklike toestand is, bv. Onaangeraak, en in die oorspronklike ongeskonde verpakking. Sodra die terugkeer goedere ontvang en geïnspekteer is, sal ons die uitruilproses verwerk en die verskeping van vervangingsprodukte na u begin. Ons kliëntediensspan sal met u skakel om te bevestig wanneer goedere vir ruil gekontroleer is en wanneer vervangingsprodukte na u gestuur is. Let daarop dat die vervanging van produkte slegs plaasvind as alternatiewe produkte van dieselfde waarde is. As u die oorspronklike produk (s) wil vervang deur ander produkte met 'n hoër waarde, kan ons besluit om die transaksie heeltemal terug te betaal en u te help om 'n nuwe bestelling vir 'n nuwe bedrag te plaas.

Sodra die goedere wat vir terugbetaling gemagtig is, deur ons koeriermaatskappy afgehaal is, stuur asseblief 'n e-pos na shop @ alarmtec.co.za, en voorsien ons van die opsporingsnommer wat u per koeriermaatskappy aan u gekommunikeer het tydens die versameling van die pakkie.

Sodra ons die pakket ontvang het, sal ons u per e-pos in kennis stel dat ons die fisiese produkte ontvang het.
As die goedere wat ontvang is nie in hul oorspronklike toestand is nie, behou ons ons die reg voor om nie oor 'n ruil of terugbetaling te stem nie. Ons sal u dan kontak om u in kennis te stel van moontlike alternatiewe proses waaroor ons kan stem.
Enige teruggawe van fisiese produkte moet alle bykomstighede en instruksies insluit, en alle oorspronklike verpakking wat nog beskikbaar is. As daar geen verpakking beskikbaar is nie, maak asseblief seker dat die produkte in beskermende verpakking is aangesien ons nie verantwoordelik is vir enige skade in transito nie.

STAP DRIE Verwerking van 'n Terugbetaling
As u 'n terugbetaling benodig, sal ons binne dertig (30) dae na ontvangs van u terugbesorgde goedere die prys wat u vir die goedere (uitgesluit die aanvanklike afleweringskoste) betaal het, terugbetaal, mits u die goedere in hul oorspronklike toestand aan ons terugbesorg het om Alarmtec binne 14 werksdae na aflewering.
Terugbetalings sal slegs gemaak word teen die oorspronklike kredietkaart / debietkaart wat gebruik word.

Totdat sulke goedere aan ons terugbesorg word, is u verplig om alle redelike sorg uit te oefen om die gekanselleerde goedere veilig en onder toepaslike omstandighede te berg.

Let wel: Ons kan nie teruggekoopte goedere aanvaar wat ons redelikerwys op enige manier gebruik, verander of gepeuter is nie. In sulke omstandighede sal ons u in kennis stel dat geen terugbetaling beskikbaar sal wees nie en u sal verantwoordelik wees vir die reël dat sodanige goedere binne 28 dae na ons kennisgewing aan u terugbesorg word.

As Kliënt is u geregtig om aansoek te doen vir terugbetaling indien u glo dat produkte wat afgelewer word onvanpas is (soos vermeld in klousule 11), of as u besluit om 'n afkoelperiode in te dien (soos vermeld in klousule 5).

In albei gevalle moet u per e-pos skriftelik aan ons kommunikeer met redes waarom u van mening is dat die produkte onvanpas is, of om ons in kennis te stel van u voorneme om 'n afkoelperiode uit te oefen. Items moet nog in staat wees om dit te stuur.

Die verwerking van 'n terugbetaling eis sal slegs plaasvind nadat Alarmtec On Line die teruggekoopte goedere ontvang het en die produkte kon inspekteer.

As u beweer dat ons produkte gebrekkig is, stuur ons items terug na ons verspreiders vir die ondersoek van die produkte vir gebreke. Hulle sal aan ons rapporteer of die produkte gebrekkig was, misbruik of van goeie gehalte is.

As u beweer dat ons produkte nie geskik is vir u doel nie, sal ons eers ondersoek instel of u die doel aan ons gekommunikeer het. As u dit gedoen het, sal ons u dan 'n skriftelike verslag voorsien waarin aangedui word of ons glo dat die produkte nie geskik is vir u spesifieke doel of nie.
As u die produkte binne die sewe dae afkoelperiode (afkoelperiode wat nie op ons aanlynwinkels of vennote toegepas is nie) terugbesorg het en ons tegnikus berig dat die produkte gebrekkig was, is u vir u spesifieke doel voorsien en was dit nie geskik nie Doel, dan sal ons u kontak en u vra of u die prys van die produkte wil vervang of terugbetaal (as u ook 'n verbruiker onder die CPA is) of adviseer hoe ons besluit het om u te vergoed (indien u Nie 'n verbruiker onder die CPA nie).
As die produkte buite die sewe dae afkoelperiode teruggekeer is, of ons tegnikus berig dat die produkte misbruik is, van goeie gehalte is, is dit nie vir 'n spesifieke doel aan u voorsien nie of sou dit vir daardie doel geskik wees, dan vervang ons nie Of die produkte terugbetaal.

Ons kliëntediensafdeling kan jou vertel dat hulle nie glo jy het 'n eis nie, byvoorbeeld omdat die waarborgtydperk van die produkte verval het. In hierdie geval kan ons weier om produkte te vervang of weier om terugbetaling te betaal. As u kies om die produkte te vervang of ons self besluit om dit te doen, sal ons u so spoedig moontlik kontak om die nodige stappe te doen om te herstel of Vervang die produkte. As u kies vir 'n terugbetaling of ons besluit om dit self te doen, sal ons u binne 30 dae na die kansellasie kontak met u opneem en die terugbetaalde bedrag in u bankrekening betaal.

17. Beskadigde items.
Wanneer u bestelling aankom, inspekteer asseblief die karton vir enige skade wat tydens die versending plaasgevind het.
Dit is normaal dat die versendingskarton 'n bietjie dra, maar as daar skade aan die item (s) in u gestuur is, kontak ons asseblief dadelik.
Verskaf asseblief die bestelnommer saam met u e-posadres en telefoonnommer vir die vinnigste diens.
Om die vinnige oplossing te verseker, behou asseblief die versendingskas, verpakkingsmateriaal en die beskadigde items vir inspeksie deur die draer.

18. Dispuutresolusie.
As ons nie aanvaar dat ons gebrekkige of onvanpaste produkte verskaf het nie, en ons diensdepartement nie kon help nie, kan enige kliënt steeds die saak met 'n geskikte ombud of ander geskilbeslegtingsliggaam aangaan, of regstappe neem. Die geskilbeslegtingsprosedures onder die CPA is nie noodwendig van toepassing op alle transaksies met ons nie.
Hierdie beleid sluit nie ander regte uit wat kliënte mag hê nie.

19. Die voormelde waarborg sal onmiddellik ongeldig gemaak word in die geval van enige van die volgende:
Versuim om die produkte te gebruik volgens instruksies en spesifikasies
Produk is onderworpe aan fisiese skade, misbruik, misbruik, verandering, verwaarlosing, manipulasie of onbehoorlike instandhouding;
Produk is gediens en herstel deur enige persoon wat nie gekwalifiseer is om dit te doen nie;
Die produk word nie vergesel van oorspronklike faktuur nie

20. Uitgevoerde goedere.
Enige items wat gevind word foutief of nie opperational die kliënt moet terug stuur na ons op eie koste. Enige koste of terugkeer koste sal wees vir die kliënte rekening Na die bogenoemde terme, sal die waarborg normaal wees 1 jaar soos hier beskryf word tot artikel 20 Enige items teruggestuur vir krediet, gestuur koste sal wees vir kliënte rekening. 'N 25% hanteringsfooi sal op laasgenoemde aankoopprys aangekoop word

Gereelde opdaterings vir pryse. Pryse sal verander sonder kennisgewing.

21. Ons kontakbesonderhede.
Ons kliënte kan as volg kontak opneem met ons diens afdeling:
Telefoonnommer: 011 954 6293
E-pos adres: shop @ alarmtec.co.za

adres:
Alarmtec (EDMS) Bpk
256 Voortrekkerweg
Suite 1
Monument
Johannesburg
1739

Kantoorure: 08:00 tot 16:30 op besigheidsdae, uitgesluit openbare vakansiedae.
Vrydae tot 16:00
Saterdae en Sondae: gesluit

Vervaardigers
Vinnige Vind
Paradox TM50 Touch Keypad
Paradox TM50 Touch Keypad
R 2,471.00
BTW excl.

R 1,976.00
BTW excl.

    0 items
    Alle pryse sluit 14% VAT uit

Gratis Aflewering
Gratis aflewering vir bestellings oor R 4,000.00
Suid Afrika alleenlik
Minder as 15Kg
Wenslys
    Jou Wenslys is leeg.
Ons Aanvaar
payment-logos
SSL Beskermd


Minimum een jaar volle waarborg op alle goedere.
Alle kredietkaart transaksies word veilig verwerk deur 'n betalingspoort wat deur groot Suid-Afrikaanse banke onderskryf word.
Ons stoor glad nie jou kredietkaart of bank details nie.
Alle goedere word optioneel verseker totdat by jou afgelewer word
PCI Voldoende

Geen getuigskrifte nou in jou taal

Click to visit forum I sell on bidorbuy.co.za Visit Alarmtec on ShopMania
Kopiereg © 2009 - 2018 Alarmtec (Pty) Ltd
Reg: 2013/127339/07